Контакт

Обявления за Компютри, офис техника, оборудване и консумативи

Списъкът по-долу показва обществени поръчки и търгове за доставка и поддръжка на компютърно оборудване и принадлежности за офиса, тонери, принтери, хартия, канцеларски материали. Ако дейността на Вашата фирма е в някой от цитираните сектори, то Вие сте на правилното място.

Нашата услуга предлага персонализирано търсене сред всички обществени поръчки, по зададени от Вас критерий. Получавате информацията ежедневно чрез уведомления директно на електронната Ви поща.

Заявете безплатен тест и открийте предимствата да сте клиент на международна верига с дългогодишен опит в областта на обществените поръчки.

22 394 обявления бяха намерени за това търсене. Страница: 1 ( от 2240)
  Заглавие Публикувано на Краен срок Рейон / страна
"Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции 14.02.18 19.02.18 Разград / Razgrad
"Доставка на консумативи за копирна техника и други консумативи за компютърна техника за нуждите на община Раднево" по две обособени позиции:Обособена позиция № 1: "Доставка на консумативи за копирна техника и други консумативи за компютърна техника за ну 12.02.18 19.02.18 Стара Загора / Stara Zagora
Предмет на настоящата поръчка е извънгаранционна техническа поддръжка и ремонт на комуникационни сървъри (DHCP, ISA, DC), WEB и DB сървъри и преносими компютри за нуждите на УНСС. 12.02.18 19.02.18 София (столица) / Sofia (stolitsa)
Доставка и монтаж на мултимедийни проектори и интерактивни дъски за нуждите на СУ "Васил Левски” - гр. Девня 09.02.18 16.02.18 Варна / Varna
"Доставка на канцеларски материали на адрес в училищните здравни кабинети, находящи се на територията на Столична община" 08.02.18 15.02.18 София (столица) / Sofia (stolitsa)
"Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:Обособена позиция №1: "Доставка на канцеларски материали и консумативи з 06.02.18 13.02.18 Разград / Razgrad
Доставка на канцеларски материали за нуждите на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД по обособени позиции 06.02.18 12.02.18 Варна / Varna
Доставка на канцеларски материали, отпечатване и доставка на бланки и формуляри, доставка на тонер касети и термо етикети с размер 25/56 мм и доставка на офис столове необходими за дейността на "МБАЛ Пазарджик” АД 02.02.18 12.02.18 Пазарджик / Pazardzhik
Доставка на канцеларски материали 01.02.18 12.02.18 Враца / Vratsa
"Доставка на материали, консумативи и оборудване, необходими за изпълнението на дейности по проект"Заедно намираме решения: образователна интеграция в мултикултурна среда във Велико Търновска област" по Договор BG05M2OP001-3.002-0050-C01/05.07.2017по обо 01.02.18 09.02.18 BULGARIA / БЪЛГАРИЯ

"Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции

Външен ИН 9072994
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 14.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 30197000 30232000
Краен срок: 19.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Община Самуил
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 9 000,00 BGN

"Доставка на консумативи за копирна техника и други консумативи за компютърна техника за нуждите на община Раднево" по две обособени позиции:Обособена позиция № 1: "Доставка на консумативи за копирна техника и други консумативи за компютърна техника за ну

Външен ИН 9072896
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 12.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 30000000 30125110 30125120 30124300 30145100 30234000
Краен срок: 19.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Община Раднево
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 51 500,00 BGN

Предмет на настоящата поръчка е извънгаранционна техническа поддръжка и ремонт на комуникационни сървъри (DHCP, ISA, DC), WEB и DB сървъри и преносими компютри за нуждите на УНСС.

Външен ИН 9072901
Вид обявление Услуги
Дата на публикуване 12.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 48820000 30213100 50323000
Краен срок: 19.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Университет за национално и световно стопанство
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 60 000,00 BGN

Доставка и монтаж на мултимедийни проектори и интерактивни дъски за нуждите на СУ "Васил Левски” - гр. Девня

Външен ИН 9072855
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 09.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 38652120 30195910
Краен срок: 16.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Община Девня
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 41 000,00 BGN

"Доставка на канцеларски материали на адрес в училищните здравни кабинети, находящи се на територията на Столична община"

Външен ИН 9072840
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 08.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 30192000
Краен срок: 15.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Столлична община
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 11 250,00 BGN

"Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:Обособена позиция №1: "Доставка на канцеларски материали и консумативи з

Външен ИН 9072754
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 06.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 30197000 30232000
Краен срок: 13.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: община Самуил
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 54 000,00 BGN

Доставка на канцеларски материали за нуждите на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД по обособени позиции

Външен ИН 9072737
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 06.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 22852000 22852100 30199500 30145100 30197220 22813000 30192700 30141000 30192121 30192125 30192132 30192130 30192900 30197100 30199230 22800000
Краен срок: 12.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Водоснабдяване и канализация-Варна ООД
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 69 990,00 BGN

Доставка на канцеларски материали, отпечатване и доставка на бланки и формуляри, доставка на тонер касети и термо етикети с размер 25/56 мм и доставка на офис столове необходими за дейността на "МБАЛ Пазарджик” АД

Външен ИН 9072667
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 02.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 39263000 30197220 22852100 30199500 30125000 79822000 79971200
Краен срок: 12.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ - Пазарджик АД
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 70 000,00 BGN

Доставка на канцеларски материали

Външен ИН 9072625
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 01.02.18
Вид на документа: Обявление (всички процедури)
CPV / КОП кодове 30191000 30192000
Краен срок: 12.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: АЕЦ Козлодуй ЕАД
Място на изпълнение: BG:
Очаквана цена: 32 000,00 BGN

"Доставка на материали, консумативи и оборудване, необходими за изпълнението на дейности по проект"Заедно намираме решения: образователна интеграция в мултикултурна среда във Велико Търновска област" по Договор BG05M2OP001-3.002-0050-C01/05.07.2017по обо

Външен ИН oldId_36622347
Вид обявление Доставки
Дата на публикуване 01.02.18
Вид на документа: Друга информация
CPV / КОП кодове 30197000
Краен срок: 09.02.18
Краен срок за подаване на документи: 09.02.18
Под-вид на документа: Национално обявление
Възложители: Център за междуетнически диалог и толерантност „Амалипе“
Очаквана цена: 0,00 EUR